Re: PKO BP - kolejny kwiatek...

Autor: Michał Rudewicz (Michal.Rudewicz_at_mlociny.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 11:59:02 MET DST

*This post is PPL licensed* - http://ppl.7thguard.net/

*Radar* <radar77_at_poczta.fm> pisze:
> bo to jest SirCam... tylko usuwac bez otwierania.... rozsyla sie automatem z
> zarazonego kompa pod adresy z ksiazki adresowej...

Dlaczego prawie wszyscy uważają, że załączniki sircama należy kasować?
Przecież wycięcie z nich kodu robala daje bardzo ładne pliki, które mogą
mieć wielką wartość finansową. Przecież to marnotrawstwo.

Mnie niestety nikt nie kocha. Dostałem tylko jedną fakturę proforma i
cennik opraw oświetleniowych.

Michał

--
<clickety><click><F3>                                    ICQ: 23553135