Re: Czy jest swiatowe centrum antyspamowe tak jak CERT dla security i wirusow ?

Autor: Lukasz Jachowicz (honey_at_nospam.7thGuard.net)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 09:48:56 MET DST

Jacek napisal(a):
> Czy Cert moze przejac funkcje swiatowego centrum antyspamowego ?
a czy LinuxToday moze to zrobic? A Zrzeszenie Handlowców Polskich? Oni się
chyba troszkę czymś innym zajmują. I już widzę, jak PL wpłaca pieniążki na
rzecz ogólnoświatowej organizacji walczącej z Ligą Rodzin Polskich :)

> jezeli nosisz buty 100% skora to zadnego brzydkiego zapachu nie ma
uhm. Oczywiście. Jaka tylko szkoda, że moje skórzane buty o tym nie wiedzą
po trzech dniach wędrówki po górach :)

honey

--
http://7thGuard.net/ && http://sklep.7thGuard.net/
This message is covered by Paranoid Posting License