Rozmowa przez net?

Autor: Paul Radetzky (pawrad_at_polbox.com)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 22:23:24 MET DST

 OK troche, offtopic, ale wiem ze pewnie wielu z Was sie tym bawilo,
totez moze wiecie, chodzi mi o jakakolwiek forme telefonu
internetowego. Rozmowa mialaby byc nawiazana miedzy kompami z modemami
33.6. Jakosc taka, by chociaz mozna bylo cos slyszec, oczywiscie mile
byloby wykorzystanie full duplexu kart ;-)

 Chodzi mi o KOMUNIKACJE BEZPOSREDNIA (w ramach tpnetu) miedzy dwoma
kompami. Platforma - windows, chociaz wolalbym po prostu DOS'a.
Program im prostszy, tym lepiej.

--
Pawel Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
< But never is a promise and you can't afford to lie, wiec uwazaj,