7% VAT a Polpak-T

Autor: Marcin Kuczera (marcin.kuczera_at_nowiny.net)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 12:03:34 MET DST

Czy ktos wie jak nasz kochany sejm definiuje uslugi teleinformatyczne ?
Ile teraz bede placil za polpak ? 7% czy 22% ?
A moze 22% za bycie przylaczonym do polpaka a 7% za PVC do internetu ?
Tyle ze samo bycie przylaczonym do sieci pakietowej jest usluga
teleinformatyczna (wg. mnie) wiec jak to jest ?
To znaczy milo bedzie wiedziec, bo tak naprawde dowiem sie tego przy
najblizszej fakturze...

ale mam wiekszy problem, jak kasowac abonentow sieci na osiedlu ?
Oni wiedza ze placa 50zl brutto (zalozenie bylo optymistyczne ze VAT
spadnie), ale trzeba to jakos z urzedem rozliczyc i teraz nie wiem czy robic
x + x*7% czy y + y*22%
moze ktos mi na to odpowiedziec ?

A moze ktos ma dokument opisujacy jak Oni (czyt. nasz entelygentny
parlament) to definiuja ?

Marcin