Re: Spam wyborczy - co z tym robic?

Autor: Dwach (dwach_at_infinity.net.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 23:08:59 MET DST

dostalem w ciagu kilku dni kilka roznych postow + 3 takie same...
nie jestem pewien, ale to chyba narusza jakies przepisy o kampanii
wyborczej...
chyba uderze z tym na pl.soc.prawo
bo mam dosc - osobiscie jestem apolityczny i Gabriel Janowski (najwiecej
smieci wyslal) guzik mnie obchodzi

d. - gdansk