Re: Przyszlosc domen www to domeny IP bez domain name ( juz za 2 lata) Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Franz Maurer (franzmaurer_at_poland.com)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 22:07:18 MET DST

On Tue, 21 Aug 2001 14:53:46 +0200, Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>A mianowicie opatentowala algorytm streszczania dlugich tekstow do
>czytelnej postaci.
>Algorytm ktory automatycznie streszcza publikacje np. 300 stronicowa do
>dowolnie malej np. z 300 do 10 stron czy 20.
Zeby cos strescic trzeba przeprowadzic proces myslowy polegajacy na
zrozumieniu tekstu i selekcji watkow glownych od pobocznych.
Widziales efekt dzialania tego algorytmu czy poznales go tylko z
opisu?

>Z pewnoscia sa miliony inteligentnych ludzi na swiecie, a moze nawet
>wiecej,
Hurrraaaaa !!!! Wrszescie mam cos do sygnaturki :))))

--
Franz M.