Re: Spam wyborczy - co z tym robic?

Autor: Mark (dragon_at_ceti.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 13:59:38 MET DST

"Marzenna Kielan" <mkielan_at_sm.pl> wrote in message
 Na dodatek moje konto jest zalozone w Supermedia i za
> nie place. Czy cos mozna z tym zrobic? Czy moze to tylko ja histeryzuje
> niepotrzebnie?

Nie tylko Ty :)
Tez mam platne konto, tez dostalem ten syf (bo pozwole tak sobie to
nazywac), i to juz trzy razy - to, ze jakis ynteligent napisze ze wie ze to
spam, nie upwaznia go do wysylania go na moje konto..
Coz, adres jest lipny bo odbija, ale ja przynajmniej zamierzam zwrocic sie
do abuse - napewno swojego, w koncu im place, a takze adresata.

Mark