Re: tele2 i wpisy w ripe

Autor: Adam Obszynski (awo_at_freebsd.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 11:25:39 MET DST

> A co do danych, to jesli sie nie godzisz wypelnic i wyslac wniosku o IP do
> RIPE, to go nie wypelniaj i nie wysylaj. LIR tylko posredniczy w
> transporcie i oplatach, nic poza tym. Kazdy ma sam wypelnic swoje ripe-141
> i wyslac.
>
> A tak przy okazji - na co ja te dane przetwarzam? Na bajty?

> Nikogo nie bede namawial, zeby sie do tego paskudnego, oblesnego
> Internetu, z calym RIPE i jego zasadami podlaczal. Potem nie bedzie na
> mnie.

Troche przeszadzacie - rozmawialem z RIPE jakis czas temu na ten temat,
jezeli jest taka potrzeba i klient
jest przeciwny umieszczeniu jego danych w RipeDB, wystarczy we wniosku
umiescic zamiast danych osobowych klienta
"dane osobowe" ISP i zaznaczyc tylko ze jest to dla klienta. Hostmaster
w RIPE to czlowiek i ze wszystkim mozna
sie dogadac a nie tylko marudzic 8-))