Re: Internet w Pruszkowie

Autor: bigbert (bigbert_at_wp.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 09:16:47 MET DST

Użytkownik "Paweł 'Falcon' Sokołowski" <falcon_at_falconet.prv.pl> napisał w
wiadomości news:slrn9oasaa.clu.falcon_at_falcon.net.pl...
> Have you ever had a dream, Krzysztof Oledzki
> <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> that you wrote in message

> No i znowu firma zamiast ruszyć d* i chociażby ulotki do skrzynek
> powrzucać, czeka na oddolną inicjatywę?
>
> Czy tego typu firmy nigdy niczego się nie nauczą?

Z tego co wiem to ta slawetna kablowka nie ma nawet strony internetowej -
dzwonilem kiedys do nich z pytaniem czy dostane stale IP zewnetrzne to pani
zapytala co to takiego te IP :). Nic dodac nic ujac.