Re: czy UOP szpieguje w internecie?

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 20:37:18 MET DST

Marcin Bukowiecki napisał:

> A to już druga zmiana tematu.
> Po co pytasz, skoro nie oczekujesz odpowiedzi?
> Pielęgniarka podała dzisiaj tabletki?

nie pamietasz ?
niegrzeczna ta twoja pielegniarka, wcale o ciebie nie dba

> A mój pies Pako cišgle się drapie. Jak wiesz co mu jest, to napisz. A
> jak nie wiesz to napisz, że nie wiesz.

Nie wiem.
Pisz na grupe o psach.

Temat dyskusji jest czy UOP szpieguje w internecie
Zatem po raz 3ci pytam,
czy ludzie przedstawiajacy sie na grupie polip jako pracownicy echelonu zajmujacy
sie sledzeniem
na usenecie, pracuja w/dla uopu, w/dla policji

Chce wiedziec kto mnie szpieguje w internecie, a jezeli mnie to i pewnie nie
tylko mnie.

Taki jest temat dyskusji.