Re: czy UOP szpieguje w internecie?

Autor: Marcin Pasternak (look_at_at.my.homepage)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 11:58:05 MET DST

The matrix has Andi <andi_at_skrzynka.pl>:
> Jest to mozliwe wiem ze istnieje podsluch na komorki
> i wylapywania slowa nadajace sie do przestepstwa
>
> "BETOVEN" jest to nazwa tego programu UOPu

Henio: Cześć Jadzia, wpadniesz dzisiaj na disco?
Jadzia: Jasne, że wpadnę.
H: Ale bomba!

[w tym momencie antyterroryści zastrzelili Jadzię i Henia, jako że
program BETOVEN zasygnalizował dyżurnemu próbę podłożenia bomby].

albo inaczej:

Janek: Kochanie, kup jeszcze nasiona trawy.

[Janek i jego żona są obecnie w areszcie i czekają na proces. Adwokaci
powiedzieli im, że pomimo braku dowodów na to, że hodują marihuanę
prawdopodobnie zostaną jednak skazani, jako że UOP przedstawił dowody
w postaci danych ze swojego systemu podsłuchowego].

Marcin

--
[[----- http://emul8.bydnet.com.pl * emulatory -----]]
[[ http://www.pcproject.com.pl:8080/users/be * BeOS ]]