Re: Przyszlosc domen www to domeny IP bez domain name ( juz za 2 lata) Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 23:21:24 MET DST

Jacek, napisał(a):

> ale po co mi sie IP ma z czymkolwiek kojarzyc.
> IP otrzymuje jako hipertekstowy link, lub na wizytowce
> i go automatycznie wpisuje lub kopiuje
> a potem siedzi w bookmarku jedynie jako tekstowy link hipertekstowy.
> Nigdy na IP nie musze drugi raz patrzec.

OKi dostajesz prace - pierwszym zadaniem jest siasc i sciagnac z altavisty
inforacje o gospodarce Polski. Co wpisujesz w polu przegladarki? Zaznaczam
ze jest to pierwszy dzien Twojej pracy.

Potem masz sie polaczyc z www.jelonki.eu.org i wyciagnac adres admina - co
wpisujesz w przegladarke?

Odpowiedz na dwa powyzsze pytania. Chyba ze nie potrafisz.

> A serwery wirtualne na jednym IP stawiasz pod roznymi portami
> i zastepuja wlasny dns do wirtualnych serwerow na jednym IP.

Starszne marntrawstwo. Nie tylko portow jak i programow bo wiekszosc
serwerow (wszystkie ? -watpie) jest napisana tak aby korzystala z jednego
portu - kolejne wymagalyby odpalenia kolejnych serwrow co przeklada sie na
obciazenie i zasobozernosc. A tak wszystko obsluguje jeden serwer WWW.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Keep London tidy... Shoot a pigeon.