Re: ptanie o jakos

Autor: kozuch (kozuch_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 18:40:41 MET DST

> Sam zobaczysz. To chyba NAJLEPSZE wyjście, nie uważasz?
czy jesli bylbys przedstawicielem fimry chello/aster to wymienialbys jej
wady?

> Są wyszukiwarki. Troche oleju w głowie i w ciągu godziny się uwiniesz.
> Zawsze wszystko robią za Ciebie inni?
nie z reguly ja robie wszystko za innych :P :)
teraz troche odmiany, zreszta nie karze ci szukac, tylko wyrazic swoje
opinie i opisac doswiadczenia z ktoryms z tych operatow. ot co... a nie od
razu pisac prace doktorska.

pozdrawiam

--
-----