Re: czy UOP szpieguje w internecie?

Autor: gressj (gressj_at_kki.net.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 15:04:52 MET DST

Użytkownik "Andi" <andi_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> tajniacy moga byc tu tam nikt o nich nie wie

jak to tajniacy

> ale napewno sa tez na news bo to jest dobre zrodlo ( kopalnia zlota )
hehehe

moze juz wychwycili ta dyskusje ;))) jakis automat ustawiony na
przetrzasanie usenetu wychwycil literki "UOP" :)
ale widze ze Expert juz zajarzyl z tematem wiec pewnie jako expert zaraz nam
wszystko wyjasni ;))))

pozdrawiam
Grzesiek

PS. Osobisci sklaniam sie w tym konkretnym przypadku ze to zartownis a nie
UOP, ciekawilo mnie po prostu jak wyglada inwigilacja internetu przez sluzby
bezpieczenstwa.