Re: Onet.pl - Drugi Komunistyczny Aparat Cenzorski [lekko O

Autor: Wojtek Zak (zakvoy09_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 11:21:50 MET DST

Uzytkownik "Jaroslaw Rafa" <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
swiat.

Tez kilka razy czegos takiego doswiadczylem, próbujac np. skomentowac jakies
nieprawdziwe informacje z artykulu w Polityce - zakladam, ze obsluga jest ta
sama, a trafia sie tam poprzez strone glówna Onetu.. Nie prowadzilem
szerszych badan, jakie wypowiedzi sa, a jakie nie sa przepuszczane, ale
raczej mnie to zniechecilo do dodawania swoich komentarzy.

> Coz, przeczytaj sobie moj artykul "Interglupki" w lipcowym numerze
> "Internetu" - wersja online jest tutaj:
> http://www.wsp.krakow.pl/papers/f_moder.html

Artykul jest dobry i odpowiada rzeczywistosci Onetu.
Sam sie czasem zastanawialem, czy ci, co pisza wypowiedzi na rózne tematy
maja obowiazkowo ponizej 16 lat - na takim najczesciej sa poziomie.
Tymczasem jest to, jak widac, takze efekt ukrytej cenzury - o której sie nie
mówi.
No chyba, ze wycinane sa wszystkie komentarze majace powyzej 128 znaków.
W takim razie, to co powyzej napisalem, nie przeszloby przez filtr.

Nawiasem biorac, nie widzialem, zeby ktos podawal w takich wypowiedziach
swój adres mailowy.

Pozdrawiam

Wojtek Zak