Re: czy UOP szpieguje w internecie?

Autor: gressj (gressj_at_kki.net.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 11:29:51 MET DST

Użytkownik "Pawel Szymanski" <pawel_at_nospam-szymanski.pl> napisał w
wiadomości news:slrn9o6u84.nta.pawel_at_podspodem.art.pl...
> [ciach]

> tak. w dodatku jak gosc ja straszy (a ona ma na to dowody)
> to niech sprawe skieruje do prokuratury.

dowodow raczej nie ma bo nie nagrywa rozmow, ale chyba powinna
choc dowiedziala sie ze facet nie jest zwyklym szaraczkiem, viceprezej
jakiejsc duzej firmy

> ROTFL.
> pomysl jest co najmniej smieszny.

a czy nasze panstwo i to co sie w nim dzieje nie jest smieszne, tu wszystko
sie moze zdarzyc ;)))))

pozdrawiam
Grzesiek