Re: Pilot SDI wyladowal [ stało sie ]

Autor: Aleksander Łukasz (alukasz_at_szeloba.ask.org.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 10:10:18 MET DST

Niejak[ia] Dominik Mierzejewski napisał[a]...

> Tzn., że co dwa lata mogę przedłużać na dwa lata za darmo? Chyba
> muszę zajrzeć jeszcze raz do regulaminu.

Powodzenia. :-) Ja już myślałem, że opanowałem nowy cennik, ale
patrząc znowu na to:

Uzyskanie dostępu do systemu SDI za każde zakończenie łącza:
[...]
2. na czas określony - 24 miesięcy 610,00 zł

...hmm już sam nie wiem, czy drugie dwa lata gratis. Jak chcesz to
zgłębić to po prostu dzwoń do BOKu, bo tak to można tylko gdybać.
Zresztą kto wie, co się będzie działo za dwa lata...

--
Nobody can do nothing like me.
- Garfield