Re: Re:

Autor: obi (obi_at_usun-to.skrzynka.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 16:39:14 MET DST

Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
:
:
:
: czuje sie jakbym gadal z kura.

Nie martw sie, swiat idzie do przodu, medycyna sie rozwija, juz
niedlugo powinno byc na to lekarstwo. Na razie musisz uzbroic sie w
cierpliwosc i liczyc na ludzka tolerancje.

:
: Cieplo.
: Takich testow przeprowadzilem setki.
: I wynika z nich wadliwosc algorytmow internetowych wyszukiwarek.

Twoje doswiadczenie w zakresie badan statystycznych jest
porazajace, jakbym nie liczyl wychodzi mi ze przeprowadziles (w
pojedynke ?!?) badania na sredniej wielkosci miescie. Z takim
doswiadzeniem OBOP przyjmie cie z otwartymi ramionami :)

: wiem o tym

"Wiem ze nic nie wiem" gdzie jestes Sokratesie, ludzie nie
pamietaja o twoich naukach :)))))
:
: > 1. Poprzez interfejs rozumiem oprawe graficzna strony ,
:
: blad
 [...]
: blad
 [...]
: blad

Naduzywasz slowa blad. Wg wiem.onet.pl interfejs to (jedno ze
znaczen przystajace do omawianej sytuacji, oczywiscie w mojej
opini) :
1.[...] oprogramowanie służące do wymiany informacji między
składowymi systemu komputerowego. Element pośredniczący w
komunikacji [...] np. komunikacja między ludźmi a komputerami (np.
interfejs graficzny).

2.Wierzchnia warstwa modułu oprogramowania (np. serwera) i
definiowany przez nią sposób korzystania z usług modułu [...].

Aspekty zwiazane z interfejsami sprzetowymi oraz innymi nie
przystajacymi do komunikacji user wyszukiwarka, zostaly w cytacie
pominiete.

: Rozmawialem w zyciu z tysiacami ludzi z calego swiata.
: Japonczykami, Wietnamczykami, Chinczykami, Europejczykami,
Murzynami,
: Australijczykami, Amerykanami i bezpanstwowcami.

To wpaniale ze rozmawiales z tymi wszystkimi ludzmi :)

: Gdy bylem dyrektorem GNA Inc., Texas kontaktowalem sie codziennie
: najlepszymi na swiecie osrodkami naukowo-badawczymi, szkolami,
biznesami

To musial byc dla ciebie horror zarzadzac taka wielka firma za
pomoca twojego sdi (a wczesniej pewnie modemu) :(

: i spotkalem tylko jedna osobe, ktora wdrozyla inteligencje do
: wyszukiwania.

Az te bezmyslne masy specjalistow z calego swiata...

: A mianowicie opatentowala algorytm streszczania dlugich tekstow
do
: czytelnej postaci.
: Algorytm ktory automatycznie streszcza publikacje np. 300
stronicowa do
: dowolnie malej
: np. z 300 do 10 stron czy 20.

Czyli rozwiazal problem statystycznego licealisty ?!? To wspaniale,
"prosze o przygotowanie na jutro streszczenia Pana Tadeusza na trzy
strony" przestanie byc zmora polskiej mlodziezy !

: Jezeli znasz na swiecie osrodek, osoby, ktore napisaly
inteligentna
: wyszukiwarke internetowa
: ktorej nie potrafie istotnie ulepszyc i wykazac bledy, to daj mi
znac
: poslancem.

Chcesz poprawiac wyszukiwarki, caly internet a nie potrafisz mnie
dopisac do filtra w sylabie:)

: Jezeli znasz na swiecie osrodek, ludzi, ktorzy napisali
inteligentna
: wyszukiwarke internetowa to podaj mi ich adres i zapytaj,
dlaczego nie
: zostala wdrozona a jezeli wdrozona, to podaj mi jej adres.

Musze ci uswiadomic jedna rzecz, AI jeszcze nie istnieje
(przynajmniej oficjalnie;). Zawiodlem sie na tobie, czlowiek o tak
szerokich kontaktach dysponujacy tak rozlegla wiedza i
doswiadczeniem pyta sie mnie o jakis adres? Jak mogles pomyslec iz
ja maluczki bede dysponowal wiedza wieksza od twojej !?

: Sprawdzilem dziesiatki wyszukiwarek, opisy algorytmow i nadal sie
czuje
: jakbym jezdzil samochodem, ktory jest z tylu przywiazany lina do
grubego
: drzewa.

Nie martw sie zrobisz w koncu to prawo jazdy to cie odwiaza :)

: Jednak wyjasnie ci, ze z internetu korzysta coraz wiecej
inteligentnych
: ludzi, ktorzy nie potrafia zadawac innych, niz inteligentne
pytania

Jakze wielu ulomnych jest na tym padole :(((

: > : Niestety musi gonic kroliczka, ale nigdy nie zlapie go.
: > : Bo celem nie jest zlapanie kroliczka ale gonienie go.
: > Nie mam pojecia jak skomentowac ta wypowiedz.
: wiem o tym.
: dlatego wiele od ciebie nie wymagam

Dzieki, nigdy nie bylem za mocny w kroliczkach :)

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl