Re: Przyszlosc domen www to domeny IP bez domain name ( juz za 2 lata) Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_san.rr.com)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 02:48:53 MET DST

Michal Zalewski wrote:

> Jak zmienisz sobie wpis na swoim routerze, to IP moze wskazywac na
> dowolny serwer.

A z drugiej strony, majac jedynie IP jestem wiezniem mojego ISP, do
ktorego ten numer jest przypisany. Nazwe moge zabrac ze soba zmieniajac
"dostawce Internetu", zas IP nie. I co wtedy: drukowac na nowo foldery,
wizytowki itp?

Zrszta po co my o tym dyskutujemy. Na szczescie nasz rozmowca nie ma
zadnych szans na wprowadzenie tego dosc dziwacznego pomyslu.

Pozdrowienia,

JP.