Re: Przyszlosc domen www to domeny IP bez domain name ( juz za 2 lata) Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Borys Pogoreło (boryspo_at_nospam.leszno.edu.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 01:50:56 MET DST

Dnia Mon, 20 Aug 2001 18:57:40 +0200, Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl>
popełnił co następuje:

>latwiej podszywac sie pod domene niz pod ip
>domena to jedynie wpis w dnsie : domain name = IP
>jak zmienisz wpis w prywatnym dns to pod dana domena moze siedziec dowolny serwer.

A ktoś coś wspominał o podszywaniu ?
Kto się komu każe podszywać ?
Poza tym technicznie to można się podszyć zarówno pod domenę jak i pod
IP, więc nie widzę związku.

>Bredzisz.

Jeszcze raz mam uargumentować, czemu nie mogę bredzić ?

>Napisales i jaka jest odpowiedz ?
>I co odpisal na aplikacje Ford ?

Czemu ja miałbym pisać? Nie widzisz formy trzecioosobowej?
Sądzę, że miałbyś duże szanse. I po miesiącu nowy komplet kijów do
golfa.

>Czesc i do widzenia.

Czyli nie wiesz.

>Nie odpisuj wiecej bo jestes kiepski zawodnik

Jednak stało się.. expert dał się przegadać ;)
Ale skoro brakuje Ci rzeczowych argumentów, to zamknijmy dyskusję.
Zresztą od samego początku Twoje argumenty były śmieszne.

--
[  Borys Pogoreło  |  UIN: 78554936  |  boryspo#leszno.edu.pl  ]
[ GCS/GM/GS d- s++: a--- C++ UL+ P+ L+>++ E-- N+@ o? K? w++ O! ]