Re: SDI w Katowicach

Autor: MrukU (marcinmoczyrog_at_wp.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 21:22:23 MET DST

Użytkownik "Michał Karbowiński" <digital_at_az.pl> napisał w wiadomości

> "Pablo" <beer_at_silesianet.pl> wrote in message
>
> przepraszam, a dlaczego tak ???
> to przeciez w ich interesie lezy. :-\
> 610-1000zl a potem 160zl/m-c
> piechota nie chodzi...

ja czekam juz 18 mcy. bylem kilka dni temu, oni mowia, ze niemozliwe z
przyczyn technicznych. ja im na to, ze sasiadowi dwie dzialki dalej
zakladaja za 3 dni. gosciu poszperal cos po segregatorze, powiedzial "o!
rzeczywiscie" i kazal zlozyc jeszcze jedno podanie. moze za kilka tygodni
bede mial...

--
MrukU
marcinmoczyrog_at_wp.pl