Re: Przyszlosc... a strona

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 18:11:44 MET DST

Tomasz =?ISO-8859-2?Q?Pi=B3at?= napisał:

> Bo dla Ciebie nie ma miejsca w żadnych statystykach.

wedlug twoich statystyk to ludzie kupuja pisma wedlug tytulu a nie tresci
ja czytam strony www wedlug tresci a nie tytulu
dlatego twoje statystyki sa nic nie warte

> A czy Ty masz pojęcie jakie informacje przenosi protokół HTTP?

ja nawet wiem

> I nie masz wrażenia, że to byłoby łamanie prywatności?

no przeciez robisz te statystyki i lamiesz prywatnosc, budujesz baze danych
osobowych
i czego sie zapierasz ?

> I nie tylko domeny....aż dziw, że jeszcze nie zapomniałeś swoich algorytmów
> które pisałeś 10 lat temu.

notatki sie sporzadza w formie pisemnej
ale rozumiem, ze ksiazke telefoniczna tez znasz na pamiec
EOF