Re: Przyszlosc domen www to domeny IP bez domain name ( juz za 2

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_gis.net)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 16:48:35 MET DST

Jacus:

> Przeciez domeny nie maja zadnej wartosci.
> Szukam domen jedynie przez wyszukiwarke.

Wlasnie mnie trafilo! Expert, czy ty przypadkiem, slonce dni naszych, nie
proponowales domen jako nowej waluty meidzyanrodowej zastepujacej
platnosci kartami kredytowymi? Coz to nagle za zmiana frontu... nie
wypalil nowy system, obrazilismy sie na domeny i chcemy je skasowac?

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=