Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 15:40:08 MET DST

"TKL" <tkluwak_at_it.pl> wrote:
[...]
> To jest tzw. "pewnosc moralna" podobnie jak to, ze jutro wstanie Słońce.

Pozwolę sobie ROTFLnąć.

> Zakładamy, że przecietnemu człowiekowi jest wszystko jedno czy ktos
> sobie cos zaklada, czy nie, byle nie naruszal praw innych.

Jak to miło z Waszej strony, że nie powołaliście się na "dużą część"
obywateli RP; na pewno też by nie mieli nic przeciw założeniu
hierarchii pod inną niż iza.* nazwą *g*.

Tak czy inaczej, to co napisaliście, jak i styl tegoż w zupełności
wystarczą by traktować Wasz protest z należytym brakiem powagi.

> A zreszta wdajemy sie w jakies dziwne potyczki slowne, a nie o to
> tutaj chodzi!

Och, nie myśleliście chyba poważnie, że ktoś stąd zechce się wtrącać w
Wasze prywatne konflikty? Właściwie "protest" powinien był zostać
zignorowany, niestety zarówno jego styl jak i treść, a i późniejsze
wypowiedzi, zwłaszcza jednej osoby były tak cudne, że się nie dało. ;)

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Masz jakieś powody sądzić, że linuxa używają inteligentniejsi i mniej