Re: Przyszlosc domen www to domeny IP bez domain name ( juz za 2 lata) Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Borys Pogoreło (boryspo_at_nospam.leszno.edu.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 03:08:52 MET DST

Dnia Mon, 20 Aug 2001 00:21:19 +0200, Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl>
popełnił co następuje:

>Twoje skojarzenia sa zabawne.

Jasne że zabawne. W końcu sex.com może się kojarzyć ze wszystkim,
tylko nie tym, co reprezentuje przez nazwę.

>To z czym ci sie kojarzy sex.com moze zostac nazwane 7657658758.com
>i zawierac te same tresci

Kto by wtedy tam zajrzał?

>dupa.com nie kojarzy mi sie z niczym poniewaz znam angielski skrot

Jestem pod wrażeniem. Może zacytujesz?

>a whitehouse.com tez mi sie z niczym nie kojarzy bo com to biznes, a nie gov = rzad

Wejdź sobie na www.backdoor.com, tylko pamiętaj, żeby wykupić
abonament ;)

>Ale dla wyszukiwarki twoje skojarzenia sa na szczescie bez znaczenia ,
>bo liczy sie tresc a nie zabawa w skojarzenia.

Żeby poznać tą treść, najpierw trzeba skojarzyć gdzie jej szukać.

>ziemniaki ? pietruszka ?

Pietruszka to raczej by była w domenie mloda.pl, nie uważasz?

>Nie interesuje mnie, ale na wizytowce wyglada tak jak numer telefonu, faksu.
>Czy numer faksu, telefonu zapisujesz alfabetem dla latwiejszego zapamietania >?
>nie
>bo numerow telefonow/faksow sie nie zapamietuje, ale sie je zapisuje.

... i musząc gdzieś zadzwonić przekopujesz notatki klnąc na czym świat
stoi, bo znowu zgubiłeś tą kartkę, zamiast wpisać numer od razu z
pamięci.

>Za mnie to robi bookmark dla stron www.
>Nawet nie patrze jaka jest nazwa domeny, gdyz bookmark podaje jedynie hiperlink z opisem
>tekstowym, bez ip, bez domeny

Wiesz, co to jest hiperlink?
Zaglądałeś kiedys do takiego bookmarka?

>swoja ?
>a kto ja zna poza toba ?

Na pewno wszyscy zainteresowani.

>dla mnie wystarczy IP.
>Nalezy przyjac, ze nie poznamy nigdy 99.999999% mieszkancow globu
>a takze nie odowiedzimy milionow stron www, zawierajacych super interesujace informacje
>zatem po co mamy cokolwiek pamietac.
>Bookmarki zrobia to za nas wraz z wyszukiwarkami.

Skoro wystarczy Ci tylko IP, to po co się z nami kłócisz? Nam jakoś
się przydają DNSy, ale to przecież my jesteśmy inni (tak, to była
ironia, żebyś się nie czepiał)

>A zabawa w skojarzenia ?
>Przeciez ukonczylismy juz podstawowke.
>
>Z czym ci sie kojarza te twoje domeny
>sex.com, dupa.com, whitehouse.com
>mnie z niczym poza takim kims, kto sie bawi w skojarzenia i zadaje malo inteligentne
>pytania.

Sex.com z niczym Ci się nie kojarzy? Czyżby jakaś dysfunkcja? ;)

>Nie kojarzy mi sie take z niczym ser.pl, papier.pl, mysz.pl, szczur.pl, brud.pl,
>czystosc.pl
>a czemu mi sie ma z czymkolwiek kojarzyc jakas nazwa ?

Niech pomyślę... jakoś dziwnym trafem kojarzą mi się kolejno z serem,
papierem, myszą, szczurem, brudem i czystością.. Co wygrałem? :)

Co to ma do rzeczy?
Nie widzę związku.

--
[  Borys Pogoreło  |  UIN: 78554936  |  boryspo#leszno.edu.pl  ]
[ GCS/GM/GS d- s++: a--- C++ UL+ P+ L+>++ E-- N+@ o? K? w++ O! ]