Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: Robert Redziak (spambox_at_supersonic.plukwa.net)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 09:30:21 MET DST

On Sun, 19 Aug 2001 12:56:41 +0000 (UTC), Tomasz Nidecki
<tonid_at_tonid.net> wrote:

> A jakbys sie Slawku czul, gdyby ktos np. zalozyl druga liste POLIP i
> publicznie sugerowal, ze ma ona zastapic istniejaca? (moze nie tak, jak my,

 Olał. Sikiem prostym, koherentnym. Chyba, że by mnie coś
 naszło, by sobie nieco pokrzyczeć...

> bo co innego po prostu czytywanie i pisywanie na obecny polip, co innego 3
> lata angazowania sie w rozwoj "wirtualnego zwiazku" IZA).

 Tonidzie, wytłumacz mi jedno. Zawsze, gdy pojawia się jakiś
 problem z przywłaszczaniem nazw, trzymaniem tematyki grupy
 itd, to przedziwnym trafem pojawia się tam pięć magicznych
 literek ,,Tonid''. Jak to jest?

 Pzdrwm.

 PS. A jak mnie coś podkręci, to zacznę się podpisywać
 Tonid, żeby Ci nie brakło materiału na bezy...

robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net
           Na newsy piszę całkowicie prywatnie.