Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 00:55:04 MET DST

> Wlasnie sie zastanawialem, jak ten nasz caly spor o IZE moze byc
> postrzegany z zewnatrz. I ten wlasnie watek dal mi baaaardzo
> jednoznaczna odpowiedz :)

Ta reklama IZY nie dziala a wygenerowanie ruchu na usenecie
i proba zdobycia nagrody w konkursie green-line Google, jak alt.jacek
nie prowadzi izy do celu.

Dyskusje usenetowe sa podobne do zasady dzialania ukladu trawienia organizmu.

Czym sie karmi to trawi, ale zawsze wydali.

Niech zatem zyja kwadratowe rybki