Re: Przyszlosc... a strona

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 00:37:29 MET DST

Jaroslaw Zielinski napisał:

> Miales w zyciu strone internetowa i patrzyles na jej statystyki? Wiesz
> skad ludzie na nia trafiaja? Zdradze ci prosta tajemnice: glownie nie z
> wyszukiwarek. Bardzo czesto z wpisania adresu.

jak czesto ja wchodze na strony www z wpisania ?
??????
??????
nigdy

no moze za wyjatkiem, gdy mi wirus uwali boookmarki

> A wiesz dlaczego? Bo procentowo tak naprawde malo ludzi korzysta z
> wyszukiwarek.

??????
procentowo jak malo ?

> I wiesz - mam wrazenie ze w Stanach sa bardziej znane niz
> AOL - na przyklad Google, Altavista i MSN.

A robiles badania czy tylko masz takie wrazenie >?
Ludziska wchodza na portal aol a potem dalej. tam juz sa wszystkie wyszukiwarki
google nie uzywam (czytanie usenetu jest zniechecajace, poza sprawdzaniem
pozycji alt.jacek w konkursie Green-Line.

> Ale oczywiscie znasz sie
> lepiej.

oczywiscie

> Ja tylko czytam logi serwera HTTP... :-)

moze wadliwe
czytasz referrery (-1)
a moze trzeba tez (-2), (-3) ?

> A mi wiecej... A wiesz, nie pameitam numeru IP nawet swego DNS-a czy
> proxy serwera...

dokladnie
raz udalo mi sie zapamietac jakis numer ip bo padal czesto dns
dokladnie tak samo z domenami
wszystkie od razu zapominam
boookmark ma je pamietac lub history.

> Hm, niz www.wp.pl?

nigdy nie klikalem, ale gdybys napisal jako hiperlink to moze ze dalbym sie skusic.

Jaroslaw Zielinski
http://jz.winter.pl/

PS. Ja tam wole taka wizytowke :-)

ktora wyglada dokladnie tak samo po wpisaniu IP

ktorej wada polega niestety na tym ze:
"Brak odpowiedzi. Serwer moze byc wylaczony"