Re: Mam pytanie czy Abuse moze powstrzymac codzienne nadsylanie do mnie wulgarnej korespondencji z jakiejs dyskusji, ktora nie jestem anizanteresowany, ani do ktorej sie nie zapisywalem

Autor: Darek Sieradzki (dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 23:53:44 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Nie chce klikac na linki ktore mnie zlinkuja i spowoduja nadsylanie
> kolejnych ton spamu.

I tu lezy pies pogrzebany.

Moduly z zainteresowaniami artystycznymi i osobistymi opiniami, nowe
algorytmy sztucznego EGO, czytanie tego na co sie odpisuje, wszystkie
#define przerobione z wymyslonych na prawdziwe instytucje...

Wszystko to i jeszcze wiecej jest napisane i nawet skompilowane, ale Expert
nie daje sie zlinkowac :-)

Expert... Daj sie zlinkowac... Nie bedzie bolalo... gcc juz czeka...

DS

--
I don't mind being called a liar when  I'm lying, or about to lie
or  just finished  lying,  but *not* when I'm  telling the truth!