Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: red_at_KK
Data: Sun 19 Aug 2001 - 16:13:31 MET DST

"Piotr Blaszynski" napisał:
> polski Usenet != serwery news na których uda się rozdystybuować iza.*

To wiem, wiem rowniez, ze decyzja od dystrybuuowanbiu hierarchii iza.* zalezy od
tych samych osob, ktore dystrybuuja pl.*

> PS. Pomysł stworzenia nowego odłamu Usenetu uważam za całkiem ciekawy,

Ja rowniez tak go oceniam, i sporo autorow tego postu do adminow serwerow news
takze. Nie zgadzamy sie jedynie z nazwa iza.* zawlaszczajaca nazwe IZA
zwiazanego z pl.rec.akwarium.

> Każdy z uczestników pnn-g mógłby podać w tej chwili 5 nazw
> lepiej oddających sens nowego tworu.

Jest dokladnie tak jak mowisz. I dlatego oczekujemy wstrzymania dzialan
zwiazanych z dystrybucja nowej hierarchii pod nazwa iza.*

--
Pozdrawiam
Krzysztof Kazmierczak red_at_KK (P-n) www.Malawi.PL