Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 14:52:47 MET DST

Krzysztof Kazmierczak napisal:

> Ma byc dystrybuuowana w polskim Usenecie.

Powaznie? to ma byc iza.* czy pl.iza.*? To ze cos jest na jakims
serwerze news (od Chipa bo bardzo maly serwer mojego ulubionego kanalu
ircowego) nie znaczy ze jest rozpowszechniane w polskim Usenecie.

> Destrukcyjnie, jesli nastapi z uzyciem nazwy IZA.

Czyli?

> To akurat moze zrozumiec tylko zapalony (oczywiscie w przenosni :) akwarysta.
> Jestesmy bardzo aktywna grupa internautow i wbrew temu konfliktowi, ktorego
> objawem jest przywlaszczanie przez waska grupe nazwy IZA, bardzo zintegrowana
> grupa. Pomniejszanie tego co zrobilismy/robimy ma charakter krzywdzacy.

Na razie w moich oczach wychodzicie na psa ogrodnika. Aktywnie. Moze i
warto, moze owe zintegrowane chodowanie rybek ze wsparciem Internetu
jest tak istotne, by robic z tego awanture na pol polskiego Usenetu.
Coz, zobaczymy.

Jaroslaw Zielinski