Re: SDI w Katowicach

Autor: Grzegorz N. (niedzi_at_wp.plllll)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 11:10:26 MET DST

Użytkownik "Tomasz Wawrzecki" <tomekw_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich,
>
> mam pytanie do osob z Katowic korzystajacych z SDI. Mianowicie
> interesuje mnie to, jak dlugo w przypadku glownego oddzialu TPSA w
> Katowicach oczekuje sie na uruchomienie uslugi od momentu zlozenia
wniosku?

Wszystko zależy od tego, do której centrali przynależysz. Nie ma więc
reguły. Jeśli bedą wolne półki na "Twojej" centrai, wówczas odpowiedź może
zamknąć sie w tygodniu lub krótszym okresie. Ja (w momencie gdy na centrali
rozpoczęto rozbudowę szafy o 120-portową półkę), oczekiwałem 3,5 miesiąca od
złożenia wniosku, do uruchomienia usługi. Powodzenia!

--
Pozdrawiam