Re: Sejmowe igraszki?;)

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at_nospam-szymanski.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 00:39:12 MET DST

In article <slrn9ntk1f.1c2.aniou_at_czyzyk.webcorp.pl>, Piotr Meyer wrote:
> Pawel Szymanski <pawel_at_nospam-szymanski.pl> wrote:
>
> [...]
>
> Dlaczego? Wydaje mi się, że cytowanie prywatnej korespondencji na
> forum publicznym jest złym pomysłem.
ależ przecież ja nie o to prosiłem;)
wystarczyło by mi np. jedno zdanie w stylu:
bo ma zwiazane rece przez swojego szefa.
albo jakikolwiek inny powod.
Rozumiem, że Szymon uznał, że nie ma prawwa (albo
po prostu nie chce się wypowiadać za kogoś) o tym pisać,
a użyte przezemnie słowo 'Przykre' miało... zresztą czy to ważne?;)
akceptuję niechęć/niemożność udzielenia mi odpowiedzi i już.

> Na wypowiedź samego admina też raczej nie możesz liczyć, pomyśl,
> dlaczego np. kilka osób ma w sygnaturkach notatkę w stylu 'na newsy
> piszę całkowicie prywatnie' [1]? Chlapnie coś i za potwierdzenie
> tego co wiedzą wszyscy z roboty poleci...
Wiem. Dlatego liczyłem, że ktoś nie związany z
tą instytucją (sejm), a znający sprawe się wypowie.

> [1] - tak, ja też pisuję tu wyłącznie prywatnie :-)

Oczywiście;)

Ever

--
Paweł Szymański