Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: Nina Liedtke (nina_at_hell.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 22:20:36 MET DST

On Sat, 18 Aug 2001 21:11:41 +0200, "red_at_KK" <redkk_at_skrzynka.pl> wrote
in article <9lmeam$i22$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>:

> [...]
[...]
> A o tym, czy jest ona forum IZA czy nie, wiedza najlepiej sami
> akwarysci-listowicze,

       Oni może niekoniecznie. Ważne, że Ty to wiesz... ;)
//-----
[ Newsgroups: pl.rec.akwarium ]
[ Author: "Maciek Mystkowski" <mattm_at_friko4.onet.pl> ]
[ Subject: Re: sprawa zawlaszczenia nazwy IZA ]
[ Date: Sat, 18 Aug 2001 18:16:26 +0200 ]
[...]
| P.S. tak swoja droga to cy osoba postujaca tak rzadko jak ja ma prawo sie
| uwazac za czlonka IZA ? jesli tak to czemu nie mialem mozliwosci poprosic
| chociaz o umieszczenie mojego nazwiska na liscie osob popierajacych protest
| wyslany z adresu " akwarysci z IZA" ?
[...]
//-----

[...]
> BTW scisly zwiazek IZA i pl.rec.akwarium jest przedstawiony pod adresem, do
> ktorego kierowalismy w rozpoczynajacym watek liscie:
> http://www.akwarium.org.pl/organizacje/iza/iza.html
> Jeszcze pelniejsze informacje o IZA znajdziesz na:
> http://www.akwarystyka.pl/iza.php

        Przyjmij do wiadomości, że jedyne wiążące informacje na temat
charakteru poszczególnych grup w hierarchii pl.* znajdują się pod
adresem http://www.usenet.pl oraz w grupie pl.answers. Na własnej,
prywatnej stronie każdy może sobie pisać, co chce[1], ale to jeszcze nie
znaczy, że pl.rec.akwarium jest forum jakiejkolwiek organizacji. Nie
zostało to przegłosowane przy zakładaniu grupy; po jej założeniu nie
została przegłosowana zmana charakteru grupy, a zatem - to są tylko
prywatne wyobrażenia kilku(-nastu? -dziesięciu?) osób. Nie wiadomo, czy
o 50 osób więcej ZA niż PRZECIW i 2/3 oddających ważne głosy
opowiedziałoby się za przekształceniem pl.rec.akwarium w forum jakiejś
organizacji. Ba! Nie wiem nawet, czy takie przekształcenie byłoby
możliwe. Dla organizacji przeznaczona jest[2] przecież oddzielna
hierarchia: pl.org.

        [1] Np. że w grupach pl.* można kodować polskie znaki zarówno w CP
jak w Unikodzie i ISO, bo wszystkie te sposoby kodowania są równie
poprawne, jesli tylko odpowiedni wpis o kodowaniu znajduje się w
nagłówku. Niejaki Piotr Trzcionkowski ma na swojej stronie takie - i nie
tylko takie - rewelacje i odsyła na nią nowicjuszy.
        [2] Wprawdzie od czasu likwidacji pl.org.psi nie ma żadnej grupy
w tej hierarchii, ale to chyba nie jest równoznaczne z jej likwidacją...

Nina

--