Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 21:12:27 MET DST

"akwarysci z IZA" <akwarysci_at_skrzynka.pl> wrote:
[...]
> Od miesiecy "kanalami prywatnymi" powstaje projekt stworzenia
> hierarchii iza.*, ktora mialaby skupiac moderowane wstecznie grupy o
> tematyce przyrodniczo-hobbystycznej.

Hm, pomysł niezły. Mam już nawet kilka propozycji podgrup:

iza.majteczki Fetyszyści wszystkich krajów łączcie się!
iza.bdsm Bondage & Discipline etc.
(W przyszłości by powstały iza.bdsm.s i iza.bdsm.m)
iza.zero700 Z nami te numery

Wszystkie proponowane podgrupy są zdecydowanie o tematyce
hobbystycznej. A także, nie da się ukryć, przyrodniczej.

[...]

> Internetowy Zwiazek Akwarystow wedle zalozen poczynionych na
> pl.rec.akwarium skupia wszystkich aktywnych uczestnikow grupy
> pl.rec.akwarium. Czlonkiem IZA jest z zalozenia kazda osoba, ktora
> pisze na pl.rec.akwarium.

A składki trzeba płacić? (Tak pytam, na wypadek gdybym kiedyś chciał
tam napisać.)

> Zwiazek Akwarystow skupia wiec kilkaset jesli nie kilka tysiecy
> osob.

ROTFL. Właśnie założyłem Związek Autorów Internetowych. Jego członkiem
jest z założenia każdy, kto opublikował cokolwiek w Internecie;
Związek skupia już miliony osób, będąc ponad wszelką wątpliwość
największą organizacją jaka kiedykolwiek powstała. Którędy do Księgi
Guinessa?

Aha, wpisowe wynosi $10, miesięczna składka $1. Wpływy będą
przeznaczone na piwo dla władz Związku (na razie jest tylko Prezes,
ale i inni będą potrzebni do wypicia piwa ze składek).

[...]

> Internetowy Zwiazek Akwarystow nie jest przez nikogo reprezentowany,

E, to ja będę reprezentował.

[...]

> 6.5 Duza czesc czlonkow IZA nie bedzie jednak przeciwna powstaniu
> nowej, prywatnej hierarchii, nie zwiazanej jednak w zaden sposob z
> IZA.

Łaskawcy.

[...]

> 6.6 Wnioskuje sie wiec o:
> a/ zawieszenie projektu w obecnej formie,
> b/ zmiane nazwy hierarchii,
> c/ calkowite zawieszenie projektu lub kontynuowanie go jako projekt
> prywatny niewielkiej grupy osob z nowa nazwa.

Toż to jest chore. W całości. Pomysł związku IZA z automatyczną
przynależnością jest bardziej absurdalny niż wiele postingów Experta,
powoływania się na liczbę jego członków chyba nawet on by nie
wymyślił; pomysł zakładania publicznej hierarchii dla osób, które źle
się czują na jednej grupie jest co najmniej niepoważny (co jeszcze
podkreśla nazwa proponowanej hierarchii, która na pewno z rybami się
nie kojarzy, gdy przeczytałem nagłówek RFD pomyślałem, że to Expert
chce dla ukochanej założyć ;->). Powyższy "wniosek" zaś przekroczył
większość znanych mi granic absurdu - skierowany w Kosmos, żadna z
grup na które został wysłany nie jest "organem" ;), który mógłby
zawiesić prywatny projekt kilku osób; próba de facto zawłaszczenia
nazwy IZA jest wręcz niesamowita (pewnie jeszcze jak się komuś córka
urodzi, nie będzie mógł dać jej imienia Iza bez Waszej zgody?).

Chore.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
jeśli miałbym wybierać, zawsze wybrałbym WIN NT - super stabile,