Re: Onet.pl - Drugi Komunistyczny Aparat Cenzorski [lekko O

Autor: Lrd MfE Maciej Szylke (maciej.szylke_at_bvox.deo.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 18:36:32 MET DST

> Coz, przeczytaj sobie moj artykul "Interglupki"
> w lipcowym numerze "Internetu" - wersja online jest tutaj:
> http://www.wsp.krakow.pl/papers/f_moder.html
> :-(((

Podoba mi sie (choc wolalbym, zeby nie bylo do tego okazji) - podobaja mi
sie tez wnioski (choc moze uciekasz niebezpiecznie w strone teorii
spiskowej?). Jedno zastrzezenie - dlaczego nigdzie nie wymieniasz nazwy tego
"jednego z duzych polskich portali"? Dlaczego wprost nie zaznaczysz, ze to
wlasnie Onet.pl? Mysle, ze wtedy publikacja tekstu w "Internecie"
podzialalaby jak kubelek zimnej... Chociaz kto ich tam wie :(

Maciek