Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: Franz Maurer (franzmaurer_at_poland.com)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 18:28:06 MET DST

On Sat, 18 Aug 2001 14:19:26 +0200, "akwarysci z IZA"
<akwarysci_at_skrzynka.pl> wrote:

>Od miesiecy "kanalami prywatnymi" powstaje projekt stworzenia
>hierarchii iza.*, ktora mialaby skupiac moderowane wstecznie grupy o
>tematyce przyrodniczo-hobbystycznej. Mialaby ona wedle projektu byc
>oficjalnie dystrybuowana przez co najmniej kilka kluczowych polskich
>serwerow news.

Ja jestem raczej lamer w te klocki ale nie prosciej zalozyc serwer
news z hierarchia iza.* na wzor chocby servera news jaki ma TVN,
zamiast dobijac sie do adminow w sprawie stworzenia nowej hierarchii?
Moze potem wystarczy podciagnac tylko feed do icm, tpi i onetu?

IMHO nazwa hierarchii jest nic nie mowiaca - moze tak np. hob.* - jest
bardziej ogolne.

A tak w ogole to brzytwa Ockhama mi sie tu przypomina :)

--
Franz M.