Re: Onet.pl - Drugi Komunistyczny Aparat Cenzorski [lekko OT]

Autor: Lrd MfE Maciej Szylke (maciej.szylke_at_bvox.deo.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 14:58:41 MET DST

> ja widze, paragraf to uznaniowosc

Prosze przedstawic mi odpowiedni artykul w odpowiedniej ustawie lub
regulaminie.

> codziennie sa usuwane posty z usenetu po opublikowaniu wraz z calym
> watkiem, czyli takze posty wszystkich osob z watku, codziennie klikam
> na nowe posty na usenecie ktore zawieraja: expired

To jest sprawa dyskusyjna - nie wiesz, czy usuwaja je ich autorzy.
Tu sytuacja jest jasna.

> Ale wydawnictwo multimedialne na dodatkowo opcje.
> Moze kasowac ile wlezie i w kazdym czasie.

Otoz w tym sek, ze wlasnie nie moze. Nie ma takiego prawa.
Zreszta wyraznie okresla, ze "Onet nie odpowiada za tresc umieszczanych
wiadomosci" - po co wiec usuwac? Tylko po to, zeby umyc czyjes brudne lapy?

> Na szczescie CNN nie kasuje moich postow.
> Ile razy napisze to od razu sie pojawia, nie znika, nie ma uwag
> o moderowaniu.
> Pisz do CNN.

Nie chodzi mi o to, zeby sie komus wyzalic i napisac byle gdzie. Mam
nadzieje na oddzwiek i przede wszystkim reakcje uzytkownikow krytykowanego
serwisu. Jako ze serwis ten wlasnego forum nie ma, najblizszym i najlepszym
miejscem do publikacji takich opinii wydaje sie portal z nim wspolpracujacy,
czyli wlasnie Onet.pl.

Maciek