Re: ..

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 14:47:24 MET DST

Jacek wrote:

> Nie.

No właśnie, tu dochodzimy do sedna sprawy: ty nie jesteś w stanie
zrozumieć wielu podstawowych spraw, nie mówiąc o tych bardziej
skomplikowanych. Więc powiem krótko.
Szanowny expercie vel Jacku vel Dariuszu vel teletekście vel koperacjo vel
pastorze vel fiucie. Nie wiem, gdzie ty tu widzisz obcokrajowca, który w
dodatku cokolwiek deklaruje. To raz. Jak coś to podaj MsgID posta z tą
deklaracją. Dwa to to, że w NZ oficjalnym językiem jest angielski i
maoryski, jak masz oficjalny biznes do kogoś w tym kraju, to wal w
oficjalnym języku, bo się tylko ośmieszasz (nie pierwszy zresztą raz, i
pewnie nie ostatni). Po trzecie twoje wysiłki, aby mieć ostatnie słowo
przez FUTowanie na pl.test są głęboko poniżej przedszkola. Weź się
wreszcie popłacz, zabierz w cholerę zabawki i idź do mamy, niech ci nos
wytrze i kaszą nakarmi.

> Czego znowu usilujesz obrazac ludzi.
> http://www.clerk.parliament.govt.nz/contact/index.html
> http://www.govt.nz/

No pudło, expercie... Zawiodłem się na tobie. Ostatnia próba przed tobą.

[ciach pierdoły egspierda]

> Jezeli komus z NZ
> End of File
> kojarzy sie tak jak sie kojarzy
> to juz jego wina

Jeżeli jakiemuś egspierdowi vel Jackowi vel Dariuszowi vel teletekstowi
vel koperacji vel pastorowi vel fiutowi End Of File kojarzy się z czymś,
co może mieć jakiekolwiek znaczenie w przypadku dyskusji na usenecie, to
jego problem.

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--  marcinf -at- globe.net.nz
|    | |  http://www.nowazelandia.prv.pl
strona antyspamowa: http://www.antyspam.prv.pl
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny w podpisie)