Re: NASK a Netykieta

Autor: Marcin Orlowski (carlos_at_REMOVETHIS.amiga.com.pl)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 18:25:44 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> [...]
>>

> A to ma do rzeczy, ze "zalatwianie" sobie dostepu do historii
> korespondencji metoda cytowania za kazdym razem wszystkich poprzednich
> listow jest:
> a) nieprofesjonalne
> b) nielogiczne
> c) niezgodne ze zwyczajami internetowymi
> a w zwiazku z tym
> d) nie jest zadnym uzasadnieniem stosowania tego sposobu cytowania.

Zauwaz, ze ja napislem jedynie czemu tak robia, a nie czy robia
sensownie, profesjonalnie, logicznie. Mi to nie przeszkadzalo jak
tam niektorzy (z tych "wiekszych") tak odpisywali (z drugiej strony
nie bylo takich maili za wiele wiec moze tez dlatego). Nie ma sensu
dyskutowac na temat efektywnosci obu "metod" (bo wystarczy ze
ktos Ci odpisze nie wywalajac starego maila, Ty wsadzisz do bazy i
potem zaczniesz to przegladac - bedziesz mial smietnik, i w
rzeczywistosci czasem dluzej Ci zajmnie znalezenie czego szukasz
niz jak masz calego maila bez redundantnych informacji). Zreszta,
wszedzie pracuja ludzie a ci sa albo leniwi ale tak a nie inaczej
im lepiej. Jak dla mnie EOT ;)