(no subject)

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 23:41:51 MET DST

Franz Maurer™ napisał:

> Jest naprawde dobry !!!!
> Nieobcy jest mu temat fosforyzujacych tapet w pokoju dziecinnym...

Nikt nie jest dobry.
Moj pradziadek byl znachorem i leczyl setki ludzi w malopolskim i ta wiedza
przechodzi na nastepne pokolenia
ale niech kazdy robi jak chce, w pokoju dziecinnym moze dac lustra na cale sciany
, zamiast wymalowac sciany gaszonym wapnem o pozytywnych wlasciwosciach .

> Ot i zagwozdka... Czy Expert w dziecinstwie zasypial wpatrujac sie w
> fosforyzujace ksztalty? A jesli tak to w jakie???

Nie.
Zdrowym kolerem scian sa jasne kolory pastelowe, takie jak w starych chalupach
goralskich
wymalowane wapnem z dodatkiem ultramaryny na zewnatrz a wewnatrz uzywano
farb klejowych , jakkolwiek ja preferuje samo wapno.
Czyli uzyte materialy byly pochodzenia mineralnego, naturalnego, bez chemicznego
przetwarzania.

Jeszcze za kilka lat powrocimy do skorzanych foteli w samochodach na naturalnym
wlosiu lub trawie morskiej, gdy ktos potwierdzi zaleznosc miedzy prostata u
mezczyzn, brakiem plodnosci, czyrakami, hemoroidami, a przegrzewaniem tej czesci
ciala, ktora godzinami spoczywa na gabce i nie oddycha.