Re: Krzysztof Czuma, Elektron i PZU ....

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 21:30:21 MET DST

Krzysztof napisał:

> Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jest to offtopic, wiec tylko krotko. Jak dotad nie dysponujemy komputerami
> zdolnumi odtworzyc chocby system nerwowy o stopniu komplikacji szczura, nie
> wspomne o czlowieku. Owszem slyszalem o sieciach neuronowych ale tak
> naprawde to bardzo skomplikowane pentle warunkowe, ktore w pewnych granicach
> moga sie modyfikowac - daleko im do rozpoznawania obrazu i oceny tego co na
> nim jest.

Wybacz, ale twoj stan wiedzy odzwieciedla poziom z 19 wieku.
Jakie petle warunkowe, jakie problem z rowiazywaniem obrazow i ocena tego co na
nim jest.

Tego sie ucza dzisiaj studenci na informatyce
Pattern recognition to gotowe procedury
ale ja mowie o tym czy sie zajmuje juz bardzo dlugo i co badam to sztuczna jazn.

Buduje modele sztucznej jazni.
Jezeli wiesz co to jazn i wiesz co to twoja jazn to ja takie modele sztucznej
jazni buduje, zwane .
self(EGO) (sm)

Jacek