Re: Skaner antywirysowy wp.pl znalazl osobe, ktora rozsyla wirusy z konta kjedras@wp.pl ?

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 18:22:05 MET DST

Jarosław Szopa napisał:

> wysłał wirusa,
> użytkowników,
> dużo.
> >

> A to prawda, ja dostawałem około 180 na godzine.

Czy mozesz wyjasnic czemu dostawales 180 razy na godzine ?
Czemu 180 postow mialo zostac wyslane do ciebie na godzine i to z wirusem ?

Jezeli 180 postow/godzine , generowanych przez wirus, to czemu WP nie
zablokowala tych kont
az do czasu odwirusowania ?

Czy potem WP kasowala korespondencje do ciebie , blokowala ja, modyfikowala
?????

Wytlumaczcie bo ja nadal nie rozumiem czemu WP uzywala programu spamowego do
rozsylania informacji o zawirusowanych mailach.

Jacek