Re: Krzysztof Czuma, Elektron i PZU ....

Autor: Asmodeusz (chris_at_asmodeusz.prv.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 20:00:17 MET DST

Jacek wrote:

> Nie tajemnicze ale publicznie dostepne na wielu serwerach, takze DoJ
> Orzecznictwo sadowe to nie Dz.U.

Na których ? Może jednak podaj jaki¶ konkretny przykł±d _polskiego_
orzecznictwa wzorowanego na DoJ. Bo na tych publicznie dostępnych wielu
serwerach nie ma takiego.

> czemu telepatycznie ?
> bywa ze oddajesz samochod do naprawy wraz z kluczykami.
> czy naprawde nigdy nie zostawiales mechanikowi kluczykow a on nie mial sposobnosci
> sporzadzenia kopii ?
> Klucz do samochodu to haslo do serwera

To wtedy nie jest sniffing tylko ¶wiadome i dobrowolne zezwolenie
serwisantowi na dostęp.

> wirusem moze byc kod programu komputera samochodowego wywolujacy awarie samochodu.

Nie może - wirus to program który potrafi się samodzielnie powielać.
Oprogramowanie komputera samochodowego nie potrafi. Trzeba by ręcznie
przeprogramować. To już nie wirus a co najwyżej trojan.

> codziennie manuale sa okazywane jako dowody w sadzie (manual to instrukcja )
> instrukcja obslugi szczegolowo reguluje przedmiot sporu, a jako niesprzeczna z
> konstytucja
> jest nalezytym dowodem w sprawie
> mozesz napisac
I nie będziesz wchodził na newsy ?