Re: Krzysztof Czuma, Elektron i PZU ....

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 16:11:37 MET DST

Lukasz Jachowicz napisał:

> hmm, ale nie uwazasz, ze nagle cos ci sie poplatalo i mowisz cos innego,
> niz wczesniej? I troszke nie na temat... Jakie no-id? Mowimy o logach
> jako dowodzie...

Mnie sie nic nie poplatalo, tylko sam mowisz ze masz log, a potem mowisz ze jest
zmodyfikowany
i ze ktos sciaga od ciebie obrazki.
Jezeli udostepniasz obrazki to i sciagaja i w czym problem.
A czy uzywaja no-ip czy inny ip to przeciez nie twoja sprawa, skoro udostepniasz obrazki
kazdemu.
Jak chcesz obrazki udostepniac nielicznym to kaz podawac haslo i id, zapisuj cookies itd/

> nic, co jest powiedziane na szkoleniu, nie jest obowiazujace w swietle prawa.
> Mamy konstytucje, ustawy, rozporzadzenia... nie ma tu szkolen :)

????

> a dlaczego przed chwila narzekales, ze korzystasz z usenetu, a tu jakis
> dran archiwizuje twoje posty? Przeciez to to samo... No, tylko szkoda,
> ze troszke zboczyles z tematu, ale pewnie przypadkiem, bo sam to pietnujesz.

Nie pietnuje, ale opisuje.
Prowadzac firme internetowa nalezy pamietac, ze hackerzy beda sie wlamywac
i informacji i wszystkiego co ma wartosc wieksza od 10 zl nie nalezy umieszczac na
serwerze podpietym do internetu.

> hmm, a ja podam na public:
> "wylaczyc serwer, schowac go w sejfie, polknac klucze, sejf utopic w rowie
> marianskim". Podziel sie lepszym sposobem :P

niestety to jest zabezpieczenie jedynie w 99,888888 %

> no i dlaczego to co najlepsze chowasz na priva?

bo to jest odplatna usluga dla nielicznych.