Re: NASK a Netykieta

Autor: Michal Mlotek (mlotek_at_rassun.art.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 08:55:06 MET DST

Na newsy przyszedl list z adresu radekp_at_alpha.net.pl i powiedzial:

>Wybacz, ale z durniami z NASK-u nie dyskutuje się.
>Zarejestruj sobie domenę w .com, .net itp. Będziesz miał spokój, a sam
>dasz zarobić inteligentnym ludziom. Niestety, z USA.

Niestety. Nie da rady z przyczyn zarejestrowania jej wcześniej przez
kogoś innego w com/not/org :( Tylko .mil został, ale tam nie bardzo
chcą współpracować ;-)

Oczywiście jakąś innonarodową mogę bez problemu, z tym, że wolałbym .pl

--
Friends help you move.
Real friends help you move bodies.