Re: news.tpi.pl

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 20:11:09 MET DST

Marcin Frankowski <ab_at_anti.spam.com> wrote:
Marcinie, nasza notatka nie dotarła do Twojego działu?
Troche się zmieniło.

> To jest informacja poufna. Ale mogę zdradzić, że CERT o tym wirusie
> informował nie będzie.
Zmieniono kwalfikacje na 'tajna spec. znaczenia'.

> Harmonogram prac jest poufny.
Podobnie.

> Jest możliwe. Niestety, nie mogę udzielić dokładniejszych informacji, bo
> są to dane poufne.
To pozostało po staremu - poufna.

> My opłacamy wojsko i policję, więcej nie mogę powiedzieć, bo są to
> informacje poufne.
Tak. Tzn informacja o tym, jakich państwo wojsko i od jakiego szczebla w
policji (i w jakich państwach) jest tajna. Reszta poufna.

Reszta się zgadza.

Aha, zgodnie ze wczorajszym JEGO zarządzeniem, kod źródłowy projektu PSCP/1
może być udostępniany agentom spoza tegoż projektu jedynie w kancelarii
tajnej nr 36 (tej niebieskiej, wiesz gdzie...) i to w obecności
przynajmniej dwóch przedstawicieli personelu z poziomem zaufania 7 lub
wyższym. Kod źródłowy został usunięty wczoraj z Głównej Bazy Danych.

Poncki