Odp: Pytanie!!!

Autor: Emil Bojarski (emi_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 15:53:03 MET DST

Użytkownik Marcin Orlowski <carlos_at_REMOVETHIS.amiga.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3B7A7B1E.9090809_at_REMOVETHIS.amiga.com.pl...

> zalezy od programu, ale z reguly "nazwa.servera.proxy" albo
> "nazwa.servera.proxy:PORT"
>
> NTG zreszta.

Już tak wcześniej zrobiłem ale zdaje mi się że nie korzysta z proxy.
Prędkość ściagania plików nie wzrosła, a gdy wpiszę ten adres proxy do
przeglądarki to strony z tego samego serwera ładują się kilka razy szybciej.