Odp: kiedy telepies dopali lacza?

Autor: Emil Bojarski (emi_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 14:26:58 MET DST

bo jak na razie z tych co sprawdzałem to większość idzie przez NY. Nie
jestem w stanie sprawdzić wszystkich adresów. W każdym bądź razie bardzo
dużo. A te które idą przez NY to nawet jak zwiększą przepustowość to nic nie
da, bo hop do NY jest ok., dopiero tam się robią problemy.

Użytkownik Szymon Nitka <szymon_at_USUN.nitka.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:chomik.9le013.b3.1_at_szymon.org...