Re: Test Google

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 01:57:24 MET DST

Michal Zalewski wrote:

> O jezu, Buzdygan! Prawo nie zabrania mowic "Expert jest glupi". Prawo
> zabrania mowic "Expert sprzedaje narkotyki w bramie" jesli nie ma sie na
> to dowodow... mysle, ze na swoja glupote dostarczyles wiecej niz trzeba.
> Pierwszy z brzego, wpisanie Cc 'postmaster_at_globe.net.nz' w liscie po
> Polsku jest bardzo przebiegle - podejscie wroga, rzec mozna...

Nie zauważyłem tego! RRRRanygościa, ale jaja :-DDD Nie mogę, łojejku,
zaraz mi brzuch ze śmiechu pęknie ;-DDD

A swoją drogą może egspierd myśli, że pod postmaster_at_globe.net.nz mieści
się prokuratura? ;-)))

ROTFLMAO jest zdecydowanie za słabe, ale nie mam słów...

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--  marcinf -at- globe.net.nz
|    | |  http://www.nowazelandia.prv.pl
strona antyspamowa: http://www.antyspam.prv.pl
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny w podpisie)